31 dec. 2010

Nights In White Satin.

Şi de la Johnny una!

12 comentarii:

  1. Desi mai este pina anul 2010,isi va prezenta sfirsitul,eu va urez un AN NOU MINUNAT,iar lui eusebiu,liniste,calm si voie buna.
    CRIZA,idiferent de ce natura ar fi ea,este o inventie diabolica,rostogolita de personaje FRUSTRATE.
    CRIZA SE REGASESTE IN SUFLETELE MICI,blege si labile.
    Criza nu-si poate face cuib decit acolo unde gaseste slabiciune,o mare portie de lasitate si multa,multa IPOTENTA.
    In sufletele si cararcterele tari,CRIZA DE ORICE NATURA AR FI EA,n-are cum patrunde pt ca este alungata de voia buna,intelepciunea si un mod inteligent de a intelege si traii viata.
    Incepind de la criza economica si pina la cele ale virstei ori sentimentale,ele,crizele ,LOVESC DOAR ACOLO UNDE SIMT CA ATA E SLABA.
    Asa ca va doresc o ATA TARE SI MULT CARACTER PT 2011.

    LA MULTI ANIIIIIIIIIIIIIIIII
    SI SA NE AUZIM CU BINE,SANATOSI SI IN 2011................

    FRANK ZAPA [KING]-UN OPTIMIST INCURABIL

    RăspundeţiȘtergere
  2. Frankie,
    LA MULTI ANI cu sanatate!

    RăspundeţiȘtergere
  3. LA MULTI ANI ,coane FRANKIE..!! Momentele de geniu iti apartin,cu siguranta,ca de altfel si micile scamatorii verbale .Sa impusti banul mai usor dect anul asta..!! Sa lasam simpatia si respectul dintre noi sa vorbeasca ,indiferent de ce ne desparte..

    RăspundeţiȘtergere
  4. @ ANTI

    Merci,batrane scarabeu ..Te numesc ,prin ordin de zi..MY BEST FRIEND..

    P.C.
    Tine-mi pumnii ca ,nevasta-mea imi face prevelic ,cum ca,de ce vorbesc cu gagici [aseara se prefacea ca doarme iar eu bagam mesaje de cavaler crestin-ortodox,stii tu unde].Nu stiu[adica stiu]cum s-o potolesc ,da"s la fii-mea in locatie si nu ma pot desfasura "-hi.hi.hi... Noroc c-a pregatit bunatatile Revelionului din timp si nu mai poate da cu DELETE...

    RăspundeţiȘtergere
  5. La multi ani Zapa sa dea Dumnezeu sa nu fi impotetent, ipotent esti deja!Si eu iti doresc ata tare si mai mult caracter decat ai! Sa traiesti bine!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Mircea S. Bozan31 dec. 2010, 15:53:00

    Va doresc din zone mai insorite, un An Nou 2011 plin de sanatate, fericire si bucurii.
    Sper ca anul care vine sa aduca mai multa liniste, luciditate si speranta in zile mai senine.
    La Multi Ani Ghita, Ioane, Freddye, Cercetascule, Frankie, Eusebiu, marii noastre prietene Nicol si tuturor altor prieteni pe care am uitat sa-i amintesc mai sus.

    RăspundeţiȘtergere
  7. La multi ani nea Mircea, multa sanatate si bucurie sa te gaseasca si sa speram cu demnitate la mai bine, ca se poate!

    RăspundeţiȘtergere
  8. LA MULTI ANI MIRCEA ,cu sanatate si impliniri ..
    Nu stiu sa calaresc decat muieri ,de aia mai sar peste cal...Sa fii iubit DE TOT CE TE INCONJOARA.. !!!

    RăspundeţiȘtergere
  9. LA MULTI ANI , GHITZA , ION ADRIAN,dragul de ZEV ,FRANKIE ,CERCETASHUL,CORCO ,si...inevitabilii ANONIMI...
    Un gand curat amfitrionilor nostri ,NICOLE si ANTI . SA VA MEARGA BINE SPRE FOARTE BINE la toata suflarea...

    RăspundeţiȘtergere
  10. pt toti cei care au avut un gind bun indreptat catre mine-,LA MULTI ANI DRAGILOR,CU SANATATE SI FERICIRE...........
    Un an minunat va doresc cu implinirea tuturor dorintelor,incepind cu sanatatea si termind cu banii,ca si de astia e mare nevoie,pe seceta asta.
    nu voi insira lista,doar o mentiune speciala voi face pt un om cu totul special,care imi incinta multe clipe din viata cu textele sale-MIRCEA S. BOZAN-un real talent in ale scrisului,caruia ii urez ca MUZA LUI SA FIE TOT MAI GENEROASA.
    INCHEI FARA DISCRIMINARI DORINDU-VA DISTRACTIE PLACUTA ALATURI DE FAMILIE SI CEI DRAGI.

    LA MULTI ANI


    FRANK ZAPA[KING]

    RăspundeţiȘtergere
  11. @ FRANKIE

    Drag prieten,sa nu uitam ca ultima zi este si prima ..Politica n-are treaba cu chestiile astea .Lasa izmenelile si pune-te pe uitat ..Eu,unul ,tin la tine..asta mi-e crucea..Si,daca vorbesc cu pacat ,sa nu mai am e[f]rectie..!! LA MULTI ANI mai SUCITULE..!! Auzi la el,discriminare....!!

    RăspundeţiȘtergere
  12. ANTIIIIIIII !!
    imi veni o idee-n glagorie

    Nu cumva ai vrutara sa zici :
    NIGHT IN WHITE ..SAVIN...-hi,hi,,hy..!!

    RăspundeţiȘtergere

Arhivă blog